.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Hej allihoppa ! (=
Idag har jag inte gjort så mycket vart i skolan o så :p
Åkte hem på idrotten , mådde så jävla dåligt..
Sen tittade jag på film.
Jag är lite seg av mig nu för tiden ^^
Beror lite på att styrkan att kämpa inte håller... så jobbigt att vara stark och behöva hålla in sin smärta hela tin.
Jag tappade totalt livsorken igår , och stolt över mig själv som kunde gå till skolan , men tanke på igår så var jag välldigt duktig =) (yy
Orkar inte höra eran jävla skit längre & att ni iggar mig  -.- , e det kul eller? :S
Fyfan vad ni e barnsliga , sparkar på nån  som redan ligger, fyfan för er , hur fan kan ni?
Lite bra info också är att elin kom idag när jag var påväg hem hon var påväg till skolan , fyfan vad jag saknat min snuttiplutt <3
Älskaar deej gumman <3

Puss&Kram

//Browniie


Kommentarer
Postat av: lukas

låter kul sexig bild med =)

2009-08-31 @ 20:08:27
Postat av: lurre-92@bdb

ditt ass e rawr ;) <3333

2009-09-13 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0