090824

Hej allihoppa! (= <3
Har inte haft tid att blogga så mycket så detta är mitt andra inlägg :P
Idag har jag vart i skolan & det funkade faktist :) blev inte lika iggad som jag blivit innan av...
Efter skolan gick jag & malin till jonséns och jag var "lite" choklad sugen så jag köpte en choklad lyxmuffin & kärleks mums (aa haha inte alls choklad sugen  eller så xD (nejdå^^) sen gick vi till terminalen och träffade becca där som jag delade min kärleksmums med :) hon förtjänade det faktist för hon har skadat sitt ben och går med kryckor så det e synd om henne :/ <3
Hoppas hon blir bättre snart <3
Efter det tog jag bussen hem , och nu sitter jag här och äter min muffin & tänker på min babe ;D (aa

Puss&Kram

//Browniie

Kommentarer
Postat av: Palm

VEm e din babe?:O

2009-08-25 @ 12:13:57
URL: http://palken.blogg.se/
Postat av: wilmah

min fina emelie:)<3

2009-08-26 @ 15:24:04
URL: http://wilmaisalinnea.blogg.se/
Postat av: lukas

sjuk fin bild ^^

2009-08-31 @ 20:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0