250809


Hej allihoppa!
Idag har jag vart i skolan som var välldigt kul mycket skratt som delades med min Browniie (LL
Vi fick även reda på en sak som fick både mig , browniie & malin att skratta : - dino(våran lärare) heter igentligen costadino ^^ haha. Jag och Browniie hade världens skrattanfall på ES lektion idag xD E man två blonda och pantade brunetter så e man xD
Efter det så var jag , lella & becca påväg till terminalen , men blev stoppade av Browniie & hennes mamma oss och vi blev körda hem. efter det kollade jag på "A cinderella story"
Det var längesen jag såg den filmen sist , men mycket bra ord med i den tycker jag t.ex
"Låt aldrig rädslan att missa hindra dig ifrån att spela"
Vilket betyder ungefär såhär, - låt aldrig rädslan för att göra fel hindra dig från att göra det du vill.
Mycket bra ord tycker jag.
Nu sitter jag & tittar på "I en mördares spår" med lella <3

Puss&Kram

//Browniie  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0