Första inlägget (LL

Hej allihoppa!
Detta är mitt första inlägg på min nya blogg , har kvar min andra (emeliiesusannaa.blogg.se)
för pallar inte ta bort den ^^ men den finns ialf kvar och jag kommer inte ta bort den fören jag absolut vill :P

Jag tänker berätta lite om min dag,

Idag har jag inte gjort så mycket lite trött efter NRJ in the park igår , även fast jag inte såg så många arister , men lite bra har det vart igår också :)<3 ,
Men ialf , jag har inte gjort mycket idag förutom duscha,vart med browniie2 , skrattat , kollat på film och tatt det lungt , men det är rätt ok det också nån gång ibland :)<3

Ni får ha det så bra alla :)

Puss&Kram


// BrowniieGammal bild xD

Kommentarer
Postat av: kyntii

OHH, himla söte! <3

lyllos, ville oxå på NRJ in the park,

vilka artister såg du då? ^^

2009-08-23 @ 12:53:50
URL: http://mirakelprinsessa.blogg.se/
Postat av: Palm

Sjukt söt du är <3

2009-08-23 @ 22:10:55
URL: http://palken.blogg.se/
Postat av: Johanna Lönn

OTROLIGT FINA BILDER:D

2009-09-17 @ 08:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0