08.51


Nyss tagen mupp bild ^^ <3


Hello Lovers! ;* <3
Browniiiiiee here! ;d <3

Jag vaknade upp idag och fixade mig och (bla bla bla...) jag har fått mer tid på mig för pappa som jag nu praoar hos i 2 veckor =p <3 så jag har både hunnit äta frukost(som jag oftast inte hinner på skoldagar) , titta på TV , tatt det lungt , lyssnat på radion(medans jag fixade mig) och tillome hunnit blogga nu för första gånger på morronen =)<3
Thats grait ? right? <3
Nu sitter jag och väntar på att pappa ska hämta mig =))
Hoppas ni mår bra =) <3
Själv är det faktist rätt bra =D<3

Visste ni föresten att blondiner tar längre tid med att fixa sig än brunetter? ;D
Skriver mer om det är jag kommer hem ;)

Vad ska ni hitta på idag sötingar? =)

xoxo ;**

//browniiiiiee





Kommentarer
Postat av: Leia

Aha, då är magdans nog inget problem för dig :D

Kan alla lära sig sånt?

2009-10-12 @ 15:12:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0