Äntligen Fredag =) <3



Man har kollat på filmen "Love dont cost a thing" precis då och innan det filmen "TRETTON"  och nu sitter man lite småtrött här i mörkret lite smått glad :D <3 älskar filmerna spec  Love dont cost a thing som jag rekomenderar, den handlar om en kille kallad "Alvin" som är en "tönt" och som inte passar in och sen får han syn på skolans snyggaste tjej i skolan  kallad "Paris" (populär tjej) som han senare möter på hans jobb  och Paris har hamnat i "trubbel"  ang. hennes mammas bil som hon igentligen inte fick låna (oops..!) och Alvin vill hjälpa henne men han vill ha nån i gentjänst (Han vill att hon är tillsammans ett tag så han också kan blir populär) ,senare blir Alvin som blir kallad "Al" som populär , cool i skolan.! mer än så säger jag inte ;) 

I filmen finns även min förebild Christina Milian som spelar en populär tjej kallad Paris i filmen :D <3
Nu sitter jag och sjunger och lyssnar på Den sjukt grymma låten
"Jay Sean - Down" jag tycker det är en välldigt bra låt och en välldigt bra/fin text =) <3
Ska kolla "Fokis" blogg nu =)

Kan det bli bättre?
Förutom en snygg kille vid min sida eller mysa? ;** (aa


Dagen idag;

Jag hade planer på att vara med my twiin elina bby <3 men det blev inte så,
jag orkade helt enkelt inte, på bloggen kan man typ tro att jag inte orkar nånting men så är det inte , haha <33
Jag bloggar oftast dom gångerna jag är trött vilket jag får försöka ändra på ,
mihi ^^



xoxo ;**


//Browniiiiiee



 <--Alvin och hans "gäng" när han var "tönt"




 <-- Al (alvin) & Paris , Al som "populär"

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0