Draft: Okt. 10, 2009

Hej lovers !
Idag har jag inte gjort nått speciellt inget vi ska ta upp här ialf haha! ^^ <33
Men jag har målat naglarna för en liten stund sen men det typ kladda ihop sig (jävla nagellack -.-)
Så jag tog bort det!
Jag har funderat lite över att min blogg inte är nått vidare rolig igentligen! men det är nog för att jag faktist inte har nått direkt roligt att skriva om! du får gärna lägga en kommentar om vad du skulle tycka vara kul att läsa om på min blogg ! =)

Jag kom också och tänka på att det var nån som frågade mig vad jag tycker om för musik & vad jag kan tipsa om!

Själv tycker jag om hip hop & rnb och sånnt och lite blandat som t.ex Jay sean ,Jeremiah & även haifa!



21 låtar Browniiiiiee tipsar om ;d (blandat nytt och gammalt)


* Jeremiah - Birthday Sex (Remix) + Lyrics/Download link in desc! [2009] (elr den vanliga Jeremiah-birtday sex)

*  Jay Sean - Dance With You

* Jay Sean - Down

* Jay Sean - Ride It(Abmark)

* Britney Spears - One More Drink

* Paradisco Girls Ft. Lil Jon - Patron Tequila

* pitbull - hotel room service

* David Guetta ft. Akon Sexy Bitch

* rihanna - run this town

* Rihanna - Forgive Me

 
* Broken-Hearted Girl - Beyoncé

* 3 Doors Down - Let Me Be Myself

* Eamon - How Could you bring him home

* Pink- Family Portrait

* Haifa Wehbe - Moush Adra Stana

* Haifa-Wa Wa (kan både sjunga hela låten och dansa till låten :$(aa

* Alabina-Ishtar- Yalla Bina Yalla

* Dancing in the Moonlight

* Rudenko - Everybody

* Nicole Scherzinger - Whatever U Like feat T.I.

* Nicole Scherzinger - Eye Of The Tiger





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0