30 sep

Hello bejbs ;) <3

Idag var jag med bby =)
vi åkte te stan för att träffa victor & mauritz ;) =)
Vi träffade dom vid Nilsericssonsterminalen , jag fick en mysig kram av vicvic(victor) (aa <3 och & mysig av Mauritz <3
Men Mauritz skulle dra te nån natta -.- =/
Så vi var ensamma med victor och vi åkte spårvagnen till lisse och typ satte oss på nått cp ställe !
sen sa jag te victor att jag frös :$ och han värmde mig :$<3 krama mig och sånnt :$:$
Han e asa långt så när jag skulle snacka med han så fick jag titta upp på han och han fick titta ner på mig haha xD till sist typ huka han sig ner och skojjade med mig och fan vad jag garva ^^
Sen ringde Mauritz te Victor och vi skulle tydligen träffa han och natta i stan -.-
Så dom kom dit ... och jag vill inte säga hur det igentligen låg till men han strula ialf med henne vilket inte jag tyckte och så victor typ kramade mig och så!  =) sen myste vi mer (aa
Senare åkte vi till victor i frölunda =) <3 och typ var där lite och jag och min "tjejkompis" gick in i victors rum och typ snokade igenom honoms rum (aa ;$ sen tog jag på mig nåra kaninöron han hade i sitt rum ^^ ;s sen tog jag av dom :P sen typ kom han in i rummet och letade efter nått och jag stog typ i dörröppningen =p & sen tog han på mig kaninöronen igen ^^ ;) sen typ försökte han komma förbi för att komma ut i rummet men jag och
min "tjejkompis" vägrade att gå där ifrån så vi stog för så han inte kunde komma förbi! sen typ efter ett tag så gav han med sig så han typ drog med mig till hans säng som typ var nära dörren :$ <3 och sen låg vi där och sånnt och min "tjejkompis" vägrade att gå ut och ville att vi skulle strula hela tin och hon var så tjatig och så satt victor tog en filt över oss och sen strulade vi ;$ <3
As myys ;* <33

Det var lite av det som hände ;$ tack för en underbar dag bebjs <33

btw; lärde även victor ett nytt ord "culo" vilket betyder röv/rumpa XD haha ni vill inte gissa vad han gjorde varje gång dom och han sjöng culo haha xD

xoxo ;**

//Emmsaan




Langar en bild på victor ;) <33

puss på deej ;**



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0