Torsda <3

Heej folks!
Skulle vart med "Sandra" idag men det blev inte så orkade inte!
Ska försöka vara pepp på att vara med min Twiin elina imon satt ;** <3 om jag nu kan då..,! :P
Älskar deej gumman! <33

Mina älsklingar ni ska veta att jag försökt att fixa te bloggen så den blir roligare men alla jag frågat är så jävla fucking ego ! :S fan vad jag stör mig på sånna folk!
Så nej! Men "Sandras" tjejkompis hjälpte ju mig sist! Det blev fint men nu är det fucked up igen ! :S

Jag tänkte forsätta detta inlägget med en liten HISS&DISS =) <3 för sånnt gillar vi , right!? =) <3



Jag börjar med att Hissa min underbara vän och twiin Elina för att hon är så otroligt jävla underbar!


Sen även Fokis blogg för att den är så otroligt gullig bara älskar den så den tycker jag ni ska kolla ;d<3


Och den sista jag vill hissa är Carro för hon köpte en bulle & en god yoghurt grejs med choklad kulor i till mig på lunch rasten =) (lunchen vae as äcklig och bestog av spenatsoppa och bröd  , jag menar skämmtar ni eller? :S)


Sen då dissen!

Jag satt på bussen idag och såg en riktigt rödhårig "emo tjej" komma in i bussen och jag bara säger såhär !, äckligt mens hår :S asså sure jag har inget imot rött hår i så sätt men hallå så rött det är ju vidrigt!

Det vad värkligen såhär rött -->

Jag rekomenderar mer mörk rött som typ hon -->


Sen dissar jag även björntassar(skor) men det är ett undantag när det gäller "FOKI" en skönhet klär i allt som man säger ;d <3




Syrran skriker på mig att hon ska ha datan, haha nejdå ^^ <3 men hon tjatar så kan inte göra allt jag hade tänk göra här på bloggen idag!



Take Care!

//Browniiiiiee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0