Eller e det jag som e cp!? :S

Ursäkta men nu blir jag rädd!?
Vill inte skryta eller nått men jag har B-kupa och Heidi Montag ska fixa selicon till DD-kupa och har nu C-kupa asså en kupa ifrån mig ! :O :S jag blir förvirrad!? :S =O






Heidi Montag slappar på stranden.
 
Heidi Montag: "Jag vill ha en DD-kupa"
Det stormar kring realitystjärnan. Nu avslöjar hon att hon vill förstora brösten igen, medan maken Spencer Pratt berättar att han inte vågar ha sex med henne.
Heidi Montag, som nyligen vek ut sig i Playboy, har redan opererat brösten en gång.

Men nu vill hon få ännu större behag.
– Jag har en C-kupa, men vill uppgradera till en DD-kupa. Jag har en kurvig rumpa nu och större tuttar kommer att förbättra min figur, säger hon till Closer Magazine.

Kommentarer
Postat av: Palm

Låten var inte till dig just då :O jag kände inte dig då :O men just nu :/ det känns typ så :( men jag får gå vidare

2009-10-18 @ 12:14:50
URL: http://palken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0