Magdans/Bellydance

Notera att hon har ett likadant höftskynke som jag =) (aa
(det röda runt hennes höfter ^^)




Hello Lovers! ;* <3
                Idag har jag dansat i frölunda (Magdans) =)
                                            Vi åkte dit sen fick jag vänta på att syrran dansat klart sen åkte vi (jag,becca,lellaoch mamma) till nått litet "gatukök" ? sjukt goa pommes vill jag säga :o <3
Vi flummade där , haha ja med min mamma med haha ! min mamma e stentuff!:o ^^
Sen åkte vi tillbaka till dansen och så dansde jag!
Höll på att svimma dessutom =( jävla yrsel!
Blev helt yr & sen typ brändes det i ögonen =S
Så jag fick sätta mig ner lite!
                                     Hänger inte med så mkt i dansen för övrigt har vart borta rätt mkt! =/                           


Vad har ni gjort idag? =D

Xoxo ;**

//Browniiiiiee


Kommentarer
Postat av: wilma

haha naw,

jag minns att jag såg en film på dig några år gammal hihi , jätte gullig e du:D

saknar dig mest !<3333

2009-10-11 @ 19:52:19
URL: http://wilmaisalinnea.blogg.se/
Postat av: Leia

Måste vara svårt att dansa sådan där magdans. :O

2009-10-11 @ 21:34:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0