21/9-09




Nemen hallo :P
Jag hänger inte så mycket på bloggen känner jag typ inte pepp på nånting ....,!
It sucks .. =/
Så jävla trött på alla folks som bara sviker !
Ni förväntar er att jag ska palla hur mkt som helst!
Men fuck no! Även Emelie Rasar ibland , då är det meningen att ni ska ställa upp och finnas den men fan heller!
Det är bara få som finns där för mig ... <3 Ni är unika små änglar love yaa <33
Vill också säga att jag saknar Ängelholm så förjäkla mkt :'( <33
Ni får mig så glad ni är underbara mina änglar =) <33
Glad som har er =)=) <3<3

Jag har några frågor ang. bloggar så det skulle vara jätte gulligt om nån kunde hjälpa lilla Emmsan :D

1. Hur fixar video inlägg på sin blogg!?
2. Hur fixar man en kant längst upp på bloggen som t.ex  som dom stora bloggerskorna:
kenza(
http://kenzas.se/) eller kissie (http://kissies.se/).
3. Hur kan man få sin blogg mer känd som t.ex blondinbella(
http://blondinbella.se/) ?

Om du vet nått om något av detta hör av dig till mig på min msn: [email protected]

eller skriv i PM/Gästboken på min bdb: ssmexx @ bdb
---------------------------------------------------------------------------------------------------



Just nu sitter jag och lyssnar på  Jojo - baby it's you på en välldigt bra blogg =)
Hon har sjukt bra & go musiksmak har hittat dessa låtar, jag tog lite av hennes låtar och lite av det jag gillar och gjorde en egen "spel-lista" av 24 låtar ^^ :P ,

 för er som vill lyssna:

1. Jojo - baby it's you
2. Eamon - how could you bring him home
3.  Beyonce - I'm alone now
4. Sway - pray 4 kaya
5. Celine Dion - Because you loved me
6. Lean Rimes - i need you
7. Big Ali ft Dollarman - Hit the floor
8. Alesha Dixon - Breathe Slow
9. Akon Ft Melissa Yalli Nassini
10. Arash feat. Shaggy - Donya
11. Broshan & 2 Världar - Hollywood Look
12. Westlife feat. Mariah Carey - Against All Odds
13. Taio Cruz - Give My Love Away
14. Taio Cruz - Never Gonna Get Us
15. David Guetta ft. Akon Sexy Bitch
16. Rihanna - Run This Town
17. Peeabin Kärleken Video
18. Denbo Ft Klockren - Min vackra tjej
19. Wale - Chillin
20. Seven Days Craig David
21. Lorentz & M.Sakarias - Baby
22. John ME feat. Amanda Jenssen - Love Is My Drug
23. Stupid For You - Marie Digby
24. sergio rappar

---------------------------------------------------------------------------------------------------


 Bara så alla vet så saknar jag min bebu så mycket :( <3 du är mitt allt bästavän <33,
inget utan deej =) <3
You are a angel and you can fly whitout wings :) <3
Loove yoou <3
xoxo ;**


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Söt blogg! Allt bra med dig idag?

2009-09-22 @ 11:28:02
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0