Sep 23, 2009

Hejhej , browniie is in the house ;D<3

Jag har tänkt på att min blogg kanske inte har vart så intressant så jag ska försöka att bättra mig =)

Så nu kommer ett litet inlägg om kändisar, utseende,veckans heting & sist men inte minst en HISS&DISS


______________________________________________________________________________

Jag börjar lite smått & gott med kändisar&utseende!

Innan (då jag var blond) hade jag förebilder som:



Christina Augilera

Jag tyckte om henne för hennes vackra & "snygga" utseende!
Hennes speciella röst och stil.




Britney Spears

Tyckte om henne innan hon började med massa skit.
Tyckt om henne sen jag var jätte liten har sjungt & dansat till hennes musik som liten ^^
Tycker hon har/hade en härlig atytid i hennes videos!
Fin stil och fint utseende.



Paris Hilton

Tycker och tyckte om henne för hennes utseende framför allt, lite hennes musik, och bara älskade hennes pogram
"My new BFF" Vet inte riktigt vrf ^^




& Lady GaGa

Jag tycker/tyckte om henne för att hon är speciell och vågar vara sig själv!
Tycker även och ser välldigt bra ut!


--------------------------------------------------------
Nu mera (när jag e brunett ^^)
Har jag "förebilder" som:



Sasha Fierce(Beyonce Knowles)

Beyonce har jag tyckt om en ganska lång tid hon har tillome vart min idol ^^
Jag tycker hon är välldigt vacker , har en unik,speciell & fin röst!
Hon har tillome dansat magdans i nåra videos t.ex med shakira!
Älskar magdans (aa <3




Christina Augilera

Har tyckt om henne rätt länge hon också ^^
Hon har som dom andra en speciell och mkt vacker röst & ser bra ut!



Finns det nån finare? Nej skulle inte tro det :p

Folk försöker intala mig att inte ha dåligt självförtoende men jag kan säga att skulle jag se ut som Christina Milian då skulle jag värkligen vara nöjd med mitt utseende :o <3
Hon har alltid ett leende på läpparna(vad jag sätt ^^) vilket är bra älskar glädjespridare :D <3
Hon har även en bra röst =)
Jag hittade henne ifrån filmen "Love Don't cost a thing"
Rekomenderar den filmen!
Där är hon en välldigt bra skådespelerska enligt mig!





Haifa Wehbe

Min förebild/idol i magdans =)
som jag dansar då ;P ^^
Det har jag och haifa gemensamt ^^ haha <3
Sen älskar jag även hennes speciella utseende & speciella röst =)



Nicole Scherzinger


Jag tycker om henne för hennes speciella atityd, hennes fina röst, och hennes "sexiga" & "coola" atityd!



__________________________________________________________________________________________________________




Jag återgår till Christina Milian igen!

Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker ialf att Christina har en välldigt fin hy/foundation.
Min fråga är nu!
Är det fake(photoshoppat eller liknande) eller är det bara så att hon har en välldigt fin hy/foundation?
___________________________________________________________________________________________________________
















______________________________________________________________________________________________





































Kommentarer
Postat av: Lukas

bra inlägg fint :)

din bloggg e mega bra :D

<33333

2009-09-24 @ 19:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0