Måndag Kväll ;d <3

Hej allihoppa!
Får sammanfatta min dag lite snabbt ska snart sussa ska upp tidigt imon =/ ,sen skolfoto o allt =) =P
Jag hade tänkt att färga håret inför skolfotot imon men syster kunde inte hjälpa mig =/
Men men så e det ibland .. =(
Jag får la hjälp med det senare i veckan får jag hoppas på!

Idag;
Dagen började med NO  , haha !
Pinsamt blev det min killkompis&mitt X martin satte sig brevid mig, inget märkvärdigt!
Men sen så började våran lärare snacka massa ,bla bla bla... 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sen skickade jag sms till martin sen forsatte han till mig det stog såhär:

Jag: han kan säga det här till nån som bryr sig tycker jag !
Martin; Haha typ ja :D bla bla bla
Jag: Haha
Martin: Men det är ju typ så , är så jävla trött -.-
Jag: Haha jag med xD kan dom inte skaffa en sovstund här det har dom ju på dagis? :O
Martin: Haha tycker jag med :O elr en energidryck automat? :
Jag: Haha , jag har 2 energidrycker i väskan xD <3
Martin: Haha xD
Jag: Haha xD
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen började det pinsamma xD haha jag tappade min mobil, skrev fel hela tin, råkade låta över hela klassrummet med min dunderklumpväska :O xD och massa, massa skratt i vilket fall ^^
Haha <3



Dagen gick ....
efter skolan var det tänkt att jag skulle vara med mitt "dampoffer" !
Men hon kunde inte =/ så det får bli på onsda istl! då ska vi träffa hennes killkompis och hans kompis? :P<3
Sen messade jag jocke och han ville träffas men han kunde inte han skulle vara med en killkompis =/
Inte så kul =/
Aja ... <3

Så jag och lellis väntade på pappa för vi skulle te stan men det blev inte heller av, pappa orkade typ inte han hade ont i huvvet o så.., så blire ibland =/
Så det blev inget direkt av!


När vi kom hem satte jag & syrran på TVn och Ghost whisper  , den e bra =) <3

Kl. 21:00 på kvällen tittade jag på Svenska hollywoodfruar
Ingen anning varför faktist ^^ första gånger jag tittade på den men dom e så pantade så det var lite smått kul ^^
Tyckte dock Marie/Maria eller vad hon heter var rätt så rolig haha ^^
Rätt bra var den endå!


______________________________________________________________________________________________
Veckans BrowniieSchema;d <3 :

Måndag; Idag , skulle vart med my lovelie ! men hon kunde inte ... =/

Tisdag; Skolfoto , efter skolan: inget planerat!

Onsdag; Troligtvis vara med my BFF! <33 sen åka in te stan och träffa hennes killkompis och hans kompis =)<3

Torsdag; -Inget planerat-

Fredag; Kanske träffa kyntii =) <3 får se.. <3 , annars hemma myys :):)

Lördag; kanske träffa kyntii om inte på fredan då ^^ <3 , annars hemma myys <3

Söndag; Dans på min dansskola Sinclairs =) <3<3
______________________________________________________________________________________________


Måste sussa nu godnatt lovers! <33

Som blondiie brukar säga ; - take care <3

xoxo ;**

//Emmsaan




Slänger upp en bild ifrån "Svenska hollywood fruar" ^^ :



Kommentarer
Postat av: Emma

http://temakarlek.blogg.se

Gå in och hjälp mig med en undersökning! tack på förhand!

2009-09-28 @ 23:52:19
Postat av: Anonym

Jag kommer att gå om både Kissie, Dessie och Paow på alla listor.



Because i'm the one and only!

2009-09-29 @ 16:33:16
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra!

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-29 @ 19:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0