Godnatt lovers! <3

Sitter uppe nu kl. 01:52!
ska dansa imon/idag söndag!
Inte kunnat sova fören nu.. prg av ....
men ialf!
Jag mår sjukt dåligt helt yr,illamående,kallsvettig och skakig! :'(
it sucks! vet inte om jag kommer orka dansa imon/idag/på söndag.
Får se mår dåligt och e trött, deppig och hängig!
Vi får se!
Vill träffa mina bejbs snart (Mitt dampoffer & Elina) 2 Av mina glädjespridare!
Vill försöka få lite ordning på livet igen! kan inte bara sitta hemma och inte göra ett skit!
Jag ska försöka bli mer glad! ,men det kommer kräva sin lilla tid!

Hoppas ni mår bra!

Messa gärna ni som har mitt nr eller ring , det är alltid uppskattat för min del!



//Emmsaan <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där!

Allt bra med dig?

Haft en bra helg?

kramar http://designbyjessica.blogg.se

2009-09-27 @ 14:35:13
Postat av: ditt dampoffer <33

vi får ses snart saknar diig såå sjukt :O<3333

älskar diig mest bby<3

är verkligen ingen utan diig vi får fan börja umgås mkt mer en va vi gör :D<33

2009-09-27 @ 15:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0