Just be yourself nobody else!



Jag skulle vilja ta upp en viktig detalj som jag tycker många ska ta åt sig!
 Jag tycker det är hämst att se hur mycket folk gör för att passa in!
Varför inte bara vara sig själv? är det så svårt?
Dom som håller på att vara så "populära" nu , får troligtvis rykten efter sig sen , det som var så "coolt" då ,
Det blir nått man förnekar sen som vuxen, nått man inte kommer glömma och som följer med en sen livet ut!

Tycker ni det är kul på nått sätt?
Ni kanske anser det som "status" !?
Tycker det är så jävla töntigt att gömma sin riktiga personlighet bakom någon som man igentligen inte är!

Röka,festa,supa sig full och se vem som e fullast? , vissa går tillome så långt så dom knarkar eller röker hasch!?

Asså idioter säger jag bara!

Ni är inte coola utan ni är så jävla töntiga!
Det är ni som borde få rykten efter er och bli mobbade!

Inte dom som försöker vara sig själva!
Jag tänker ialf forstätta vara mig själv !

Jag följer min egen väg! Får en framtid och ett bra liv!

Nån som håller med!?

 

 

Detta är en bra låt-text till er som anser er som "inne" 

Lyssna & Lär er!

I guess i just got lost
Bein' someone else
I tried to kill the pain
Nothin ever helped
I left myself behind
Somewhere along the way
Hopin to come back around
To find myself someday

Lately i'm so tired of waiting for you
To say that it's ok, but tell me
Please, would you one time
Just let me be myself
So i can shine with my own light
Let me be myself
Would you let me be myself

I'll never find my heart
Behind someone else
I'll never see the light of day
Living in this cell
It's time to make my way
Into the world i knew
Take back all of these times
That i gave in to you

Lately i'm so tired of waiting for you
To say that it's ok, but tell me
Please, would you one time
Let me be myself
So i can shine with my own light
And let me be myself
For a while, if you don't mind
Let me be myself
So i can shine with my own light
Let me be myself

That's all i've ever wanted from this world
Is to let me be me

Please would you one time
Let me be myself
So i can shine with my own light
Let me be myself
Please would you one time
Let me be myself
So i can shine with my own light
Let me be myself
For a while, if you don't mind
Let me be myself
So i can shine with my own light
Let me be myself
Would you one time...Let me be myself
Let me be me





Kommentarer
Postat av: Jennifer Makeup artist

Hej!



Var med & tävla om ett presentkort i min blogg:



http://jennifermakeup.blogg.se/2009/september/tavling.html



Kram =)

2009-09-27 @ 01:33:46
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/
Postat av: christian

sööt

2009-10-02 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0