Yaaaoo

Bilder från lördagen i stan & kortedala med bebu <3



Här satt Marcus ^^



Inne i fotbolls klubben ^^ :P


En del av fotbollsklubbs huset :P


Den här lappen satt där inne och jag kunde självklart inte låta bli å skratta ^^



Haha jag bjuder ^^ bilden tagen i stan innan vi åkte till korte...


Jag <3 Bebu



Detta lyckades jag med när jag skulle raka benen xD haha
(det gjorde ont :( ) applådera inte för mkt nu ;P

AAJJJ! :(


Jag =) <3

Meej :P <3




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Bilder ifrån igår <3




Meej :D <3




Jaag :D <33

<-- Beccas glas | Mitt glas -->
Vissa gillar inte så mycket pulver i och vissa gör ^^ (aa



Jag & Becca var duktiga och skalade potatis till middagen (:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bilder från idag ! <3


Jennifers långa hår dårå :o
Jag tjatar alltid på henne att hon ska klippa av det och göra löshår av det *lite avundsjuk på det* (aa

Jag var duktig och pluggade på matten *sooo booriinng* -.-

Plugga Plugga Plugga ... :P

Det var nog allt jag skulle göra idag på bloggen ;)

Xoxo ;**


Kommentarer
Postat av: lukas

ajj din fot asså :O ):::

<333

2009-09-17 @ 17:49:11
Postat av: victoria

haha vafan, få ni skriva i böckerna?! Det har inte jag fått göra sen i trean :P Tur ni har. Då blir det ännu jobbigare i gymnasiet ;)

2009-09-17 @ 18:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0