09-09-09




Hej allihoppa!
Jag har inte bloggat så mycket och ber om ursäkt för det,
Jag har inte haft tid och lust för det... :p
Aja ..<3
Idag har jag vart i skolan och inte gjort så mycket ,
Vi skulle ha skoljogging idag men jag mådde piss så jag pratade med snälla johathan så jag fick åka hem :) *happy face*
Carro hade ont i sin fot så hon följde mig till terminalen och kollade när bussen gick, det var långt tid kvar tills den skulle gå så jag och Caroline gick till hennes mammas jobb och satte oss vid en data där och så kollade vi på 2 olika klipp på fjortiskillar som typ  staylade sitt hår ^^ :p
Ena vet jag inte vem det var med snygg va han ialf ;) (aa
& den andra var Söta lilla NISSEMORR (aa <3
Senare följde Carro med mig till terminalen för jag skulle ta bussen hem,
Nu sitter jag här hemma och har precis ätit ,
Att bro på mat , maten i skolan är ingen vidare så jäkla fattig skola asså shit :S
Ialf.., Nu sitter jag här och väntar på att min saknade moster och mina små söta kusiner ska komma :) min kära mor har bakat en god kladdkaka (LL *jaaammiii*

Det var nog allt tror jag ;p

Jag älskar er som älskar mig ;)) <3

Xoxo ;**


btw: ett tips hoppa inte upp i luften när det är sne-tak , det gör ont ('aa XD


Kommentarer
Postat av: lukas (lurre-92@bdb)

du e så fin ^^ <33

2009-09-13 @ 22:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0