16/9-09





Hej allihoppa :D <3
Som nåra av er vet så var jag ledig idag ifrån skolan =) pappa fixade det för att vi skulle kunna ta en hel dag och åka ner till varberg och shoppa!
Och ja jag shoppade på Ullared & jag skiter fullständigt vad ni tycker om det!
Bara för att det är billigt betyder inte det att det inte är snyggt eller bra så förhelvete skärp er!!
Efter att vi shoppade så åt vi på en asiatisk resturant (kinaresturant).
Mycket gott var det :)
Senare gick vi och letade skor :P
Köpte ett par nya :D
Efter det bar det av till Freeport för vi inte hittade allt vi behövde i Ullared, det fanns inte mycket i Freeport heller så vi åkte till Allum , haha ^^ jag skojar inte :O xD

Detta köpte/fick jag på dagens shopping runda<3:
(Se bilder nedan)





Ett par jeans & ett par mjukisbyxor =D




Två spetstrosor & ett par med rosetter på :P


Ett par gulvita BJÖRN BORG & två vanliga? :P


Och två andra par trosor ;p

två 3 pars stumpor & ett par skor..<3

En vit bh , en rosa borste,ett armband & en locktång =)

samma armband som på bilden innan :P , rosa nagelack , en britney spears parfym , en ansiktsmask & rouge.


2 svarta koftor , en vit & en grå/silvrig.


En bh till :P


Kom just på att jag glömde ta ett kort på skinnjackan med har bara denna bilden på den nya skinnjackan puss ;)
btw; köpte inte skorna med blev kär i dom kan jag allt säga ;);)



Och sist men inte minst , ett grått & ett svart linne =D
------------------------------------------------------------------------------------

Lite bilder ifrån kinaresturanten:


Coca cola ^^ <3



Haha pappa ser koncentrerad ut ^^




Söta lilla syrran dårå =P <3

btw: boys hon har pojkvän ! ,sorry ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna Lönn

Fina Bilder:D<33

2009-09-17 @ 07:57:56
Postat av: Palm

Fina kläder du köpt :) och SJUKT SÖT du är på översta bilden <3

2009-09-17 @ 15:52:11
URL: http://palken.blogg.se/
Postat av: lurre-92@bdb

det blev mkt köpt :O

;) mne det ska ju va string inte hotpants lr av det heter? ;O bra blogg iaf <33 =)

2009-09-17 @ 17:51:50
Postat av: Markus

Ullared -.-'

2009-09-17 @ 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0