090911





Helloojssaan i Doojjssaan  :D <3

Jag är fett med dålig på att uppdatera , jag ska försöka vara bättre på det ;)
Jag sitter hos mamma nu , pappa körde mig dit, själv är han , lella (min lilla syster) & becca på allum :P , jag orkar inte följa med :P:P *seegiiiss*
jag har det bra här hemma med snälla Jörgen (min lotsas pappa) & min kära mor :):) <3 *leer*
Har precis tatt lite lite godis från skaferiet (aa
Massa gott :):)

Jaa... min dag då,,

Jag gick upp som vanligt tidigt på morgonen men jag ligger ju och sover lite o dröjer ut på tiden så  :D ... hihi (a
men ialf .. sen gick jag upp ut sängen och fixade mig och så , sen var jag tvungen att kuta upp till bussen med lella & browniie (LL  , browniie sov över ;D <3
Han såklart inte äta frukost ... -.-
Sen tog vi bussen till Centrum sen därifrån till skolan :P
Skoldagen började med svenska , mindre kul .. men rätt så kul Jesper (våran lärare) hade valt en bok som han skulle läsa upp högt in för klassen ^^
Som hette nått på finska , och det svenska ordet för det är "Fitta" ^^
Han läste massa och shit och lite snusk vare allt xD
Haha tack för det Jesper  fick mig ett litet skratt ^^ (aa :D

Efter lektionen började min mage fucka , så den började ju självklart kurra när många var i närheten ^^ :$$ * piinsaamt* ;s
Jag gick för att leta upp syrran för hon hade 3 bananer i väskan (apa) (aa xD
men hittade henne inte så jag satte mig ner , sen kom ju självklart martin fram och började snacka med mig och jag var elakt nog lite osocial tack vare att jag bara tänkte på att magen förhoppningsvis inte skulle kurra, vilket den gjorde endå ... -.-
Men Martin var lite söt och tog upp en sak då ifrån vårat gamla förhållande , fett med gulligt :) det gjorde mig rätt glad <3 :)) (aa


Ialf det var det som var lite kul i skolan :p

Ska nog dra mig nu men laddar upp lite bilder :) <3

(Se nedan)


Xoxo :**

//Browniie

btw; lägger upp lite bilder ifrån dagen igår med min bebu ;D <3






Älskar deej min underbara ängel <33




Love everything about you honey <33





Puss ;**



Bästa vänner
Systrar
Blod systrar
Varandras allt <33


Kommentarer
Postat av: Palm

Vad sa martin :O?

2009-09-12 @ 15:43:12
URL: http://palken.blogg.se/
Postat av: lurre

sötnows <333

2009-09-13 @ 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0