Helluuu (: ...

Helluuu (:
Jag e as dålig på att blogga känner jag har inte mkt till tid men försöker så ofta jag kan :)
Idag är det månda *booriiing*
but whatever ! :P
I lördags var jag med bebu och vi åkte in till stan *myys*
vi åkte buss till stan & typ hade skrattanfall så alla folk titta vilket fick oss att skratta ennu mer ^^
Sen hoppade vi av vid nordstan och gick runt lite i affärer & sånnt och flumma xd <33
Senare messade marcus och frågade om jag ville träffa honom och då sa jag att jag skulle tänka på det sen bestämde jag för att göra det så jag åkte till Kortedala med bebu :):)
Vi tog tåget mot nått torg eller vad det nu heter ^^ och hoppade av där.
Sen gick vi mot isdala ett helt okänt ställe ^^ (ingen av oss har varit där innan ^^)
Sen gick vi runt och letade men hittade inte så nåra små barn frågade vart vi skulle och så sa vi sen försökte dom förklara typ 100 ggr vart vi skulle gå men vi gick tillbaka  hela tin och till sist visade som vägen ^^ haha gulligt ^^ (aa
Sen till sist hittade vi och satte oss på var sin stor " sten " och väntade på att Marcus skulle komma, efter en ganska lång väntan så kom han där på sin gula moppe ^^ haha !
Han sa åt oss att gå rakt fram längst med vägen så vi gjorde det medans han åkte nått annat håll ^^
Vi fortsatte följa vägen och kom fram till en stor fotbollsplan där vi satte oss och väntade. Till sist kom Marcus tebaka och visade oss vart vi skulle gå  , han började gå imot ett hus som han förklarade var en fotbollsklubbsgrejs ^^ och som hans pappa ägde :P
När vi kom fram till dörren satt Mattias (Marcus kompis) där på trappan och väntade och sen presenterade vi oss och blablabla.. sen stog vi där och snackade :P:P
Sen gick vi in och typ satte oss och snackade ennu mer och sen gick Marcus och satte på musik typ as nice ;)
Haha senare snackade vi massa och hade roligt :) sen kom till sist Daniel :) fick kram :):)
Kvällen gick och dom artonåriga snygga killarna (aa gick ut och rökte och jag och min gumma satt kvar och väntade och snackade och var lite busiga (no coments ^^)
Senare sa vi att vi skulle gå ut och då trode dom att vi skulle gå så dom blev lite ledsna och kramade oss riktigt goa och mysiga bamse kramar :)(aa ;$ ;$
Sen gick vi iväg och pratade och lite saker :P (aa
Sen gick vi tillbaka och det var full rulle där inne ^^
Senare så snackade vi mer och blablabla...
Sen blev det sent och vi skulle åka hem.. :(
Men söta lilla Matte ville inte att vi skulle gå själva för det fanns mkt utländska idioter där så han tog på sig och följde med och fick med sig gulliga Danne också sen gick vi och flumma lite på vägen se satte vi oss och väntade på tåget skulle komma och sen kom nåra blattar och då bad Matte oss komma och sätta oss på en bänk en bit ifrån med honom och Danne så vi gjorde det.. :P
Det jag ångrar med det var att jag satte mig så min lilla gumms inte fick nån plats men frågade om hon ville sitta i min knä men sen erbjöd Matte sig och hon satte sig såklart hellre i hans knä än mitt -.-*Fubb*
Ville satt mig i Dannes knä med inte precis sånnt man bara gör :$
Så jag satt kvar .. när tåget kom gick man en bamse kram av Danne och en av Matte :) <3
Men en liten lyckost(min bebu) fick ju såklart en puss av Matte -.- 
När vi gick på tåget så frågade jag henne om hon hade parfym och hon spraya över hela mig och tillome i ögonen ^^ haha det gjorde ont men vi garva som fan och blattarna brevid med xD xD kul att man kan roa någon ialfxD<33
Senare när vi kom fram så träffade vi Fjortis Victor :)(LL
Snäll och söt typ :) (aa
Sen åkte jag hem och blabla...
Sen fick jag go kladdkaka av mamma trots att hon var sur på mig :)
Puss på det :) <33
Tack för dagen boys and girls ;D <33
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Lite fakta om veckan :


Månda: Idag hände inget speciellt var med becca efter skolan... <3

Tisda: Imon ska jag inte göra nått speciellt förhoppningsvis vara med bebu :):) <33

Onsda: Idag är det en helt underbar dag för jag ska åka till Ullared med lella (syrran) och pappa :)
Vi ska vara lediga då bara för att shoppa kläder :):O * BIIG smile*
Pappa e bäst :)  , för tillfället ^^ nejdå han e snäll <3

Torsda: Inget planerat direkt :P

Freda : Myys tror jag :) kanske filmkväll med bebu :) <3 om inte åka till Lotsas pappa vid mysiga havet :)(LL

Lörda:  Hemma hos snälla lotsas pappan Jörgen och åka ner till havet :)

Sönda: Dans(magdans) på min dansskola Sinclairs i Frölunda :)<33


Det var nog allt! <3

Xoxo ;**
 




btw; ni får bilder imon eller senare inte tid & ork att uppdatera för datan e cp och seg -.- <3
puss och godnatt <33












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0